Informacje i wydarzenia

Szanowni Państwo,

Żyjemy w wyjątkowym czasie. W imieniu firmy Medela chciałabym podziękować wszystkim lekarzom, pielęgniarkom, pracownikom służby zdrowia, którzy opiekują się pacjentami podczas globalnej pandemii. Ich odwaga i poświęcenie jest niezwykłe – całe zespoły pracują niestrudzenie, aby pomóc pacjentom i wspierać nasze lokalne społeczności. Również Medela podjęła specjalne kroki, aby pomóc rozwiązać globalny kryzys zdrowotny i zapewnić dostawy niezbędnego sprzętu medycznego wraz z rzetelną informacją dotyczącą najbardziej nurtujących nas pytań. Bezpieczeństwo personelu medycznego, naszych klientów i naszych pracowników gwarantujemy poprzez:

  • Zapewnienie dostępu do naszych produktów. Starannie zarządzamy całym łańcuchem dostaw oraz na bieżąco modyfikujemy nasze działania aby jeszcze lepiej wywiązywać się z realizacji naszej misji.  Powołaliśmy dedykowany zespół COVID-19, który stale ocenia sytuację, współpracuje z naszymi dostawcami i partnerami, aby zapewnić terminową dostawę produktów i ciągłość produkcji. Chociaż nie można wykluczyć pewnych opóźnień, obecnie nie spodziewamy się większych problemów w tym zakresie. Sytuacja pozostaje bardzo dynamiczna, dlatego w razie potrzeby będziemy niezwłocznie aktualizować komunikację.
  • Potrojenie produkcji naszych urządzeń do odsysania, zbiórki odsysanych wydzielin oraz drenażu klatki piersiowej. Ponieważ szpitale na całym świecie starają się zwiększyć swoją wydajność i jakość opieki, zapotrzebowanie na mobilne ssaki oraz cyfrowe systemy drenażu klatki piersiowej znacznie wzrosły. Staramy się sprostać tym wymaganiom zwiększając znacznie nasze moce produkcyjne. Jednocześnie zwracamy uwagę, iż urządzenia ssące Medela posiadają specjalne systemy filtrów wirusów, a ich mobilność rozwiązuje problem braku możliwości korzystania z systemów centralnej próżni szpitalnej w czasie zagrożenia epidemicznego.
  • Wsparcie matek karmiących i pracowników służby zdrowia. Wraz z rozprzestrzenianiem się zachorowań związanych z koronawirusem, istnieje wiele wątpliwości, obaw i niejasnych informacji. Jako partner pracowników służby zdrowia, a także kobiet w ciąży i matek karmiących, staramy się zapewnić dokładne informacje na temat karmienia piersią i samej choroby COVID-19. W obecnej chwili, karmienie piersią i mleko matki są ważniejsze niż kiedykolwiek, ponieważ skutecznie chronią przed wieloma chorobami. Aby zapewnić dostęp do aktualnej wiedzy Medela stworzyła specjalne centrum informacji online, o nazwie COVID-19, poprzez które przekazuje lekarzom, pielęgniarką, konsultantkom laktacyjnym i wszystkim naszym klientom najnowsze i najbardziej wiarygodne informacje. Ponadto wspieramy naszą społeczność online na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn za pomocą porad i aktualizacji informacji.
  • Ochrona naszych pracowników i lokalnych społeczności. Stworzyliśmy globalne i lokalne grupy zadaniowe, aby stale dostarczać naszym pracownikom dokładnych, konkretnych i wiarygodnych informacji i odpowiadać na wszystkie pytania i wątpliwości. Wdrożyliśmy opcje pracy zdalnej dla prawie wszystkich pracowników i zwiększone środki bezpieczeństwa, aby spowolnić tempo rozprzestrzeniania się wirusa. W przypadku innych stanowisk, takich jak produkcja czy dystrybucja, zoptymalizowaliśmy nasze modele pracy zmianowej, aby zminimalizować osobisty kontakt między operatorami jak i z personelem zewnętrznym i dostawcami. Nasze specjalne działania odzwierciedlone są w przyjętych wytycznych dotyczących pracy w zwiększonym reżimie czystości i dezynfekcji oraz pracy w trybach home office.

Medela zobowiązuje się do dalszego służenia pacjentom, klientom i pracownikom na najwyższym poziomie i wsparcia w tym trudnym czasie.

Dziękuję za zaufanie.

Z poważaniem,

Medela AG

Annette Brüls                         

CEO